Så här jobbar vi
Enkelhet är en av våra starkaste konkurrensfördelar. Hjälp Hemma är enkla att ha att göra med, våra tjänster är enkla att förstå, köpa och uppskatta. Vi är stolta över att göra livet lite enklare och smidigare för våra kunder.
Om du inte skulle bli nöjd med vårt arbete ger vi dig möjligheten att inom 48 timmar göra en reklamation. Det är vår policy att du ska bli nöjd.
För din trygghet som kund har vi en ansvarsförsäkring med ett försäkringsbelopp på upp till 10 miljoner kronor hos Folksam. Våra anställda är försäkrade genom KP – Pension & Försäkring.
I största möjliga mån följer vi Svenska stöldskyddsföreningens riktlinjer i säkerhetsfrågor. Vi har en noggrann rekryteringsprocess där varje anställd måste lämna utdrag ur belastningsregistret och skriva på ett sekretessavtal. Vi sammarbetar med Folksam när det gäller vårt försäkringsansvar gentemot dig som kund.
Vi har en låg personalomsättning och vårt arbete bygger på att det är samma medarbetare som regelbundet utför städuppdraget hos våra kunder, frånsett när denne är på semester eller är sjuk, då det kommer en vikarie. Att det är samma medarbetare som utför uppdraget tror vi gör vårt arbete effektivare. Det innebär även en ökad trygghet för våra kunder.
Alla som är anställda på CleaningLady
· är ansvarsförsäkrade
· får internutbildning